Archive for 7 aprilie 2009

Pimp my Chocolate episodul #2 – „Alinare”

aprilie 7, 2009

Am avut ieri o pofta nebuna de scortisoara ( nu sunt gravid) , chiar daca pe de alta parte ma simteam obosit si  deprimat. Gatitul intotdeauna m-a deconectat, asa ca  am inceput sa-mi risipesc amarul …       

cinnamon1

Scortisoara

          In frigiderul meu am gasit un baton de ciocolata industirala alba  – din acelea care se folosesc de obicei la glazurarea prajiturilor – pe loc m-am gandit sa-l topesc.

whitechocolate

Ciocolata alba

          Am inceput ca si data trecuta sa incalzesc apa si in plus, m-am paucat sa trec prin razatoare batonul ce ciocolata alba.  Am asezat ciocolata deja rasa in bolul pentru topit si pe acesta la randul sau l-am asezat in oala cu apa fierbinte.

          De aceasta data, totul s-a petrecut mai rapede -ciocolata fiind rasa , asa ca mi-a fost foarte usor sa aduaug gradat scortisoara – pulbere si sa o inglobez  in ciocolata alba deja lichefiata. Am tot mestecat in ea  pana ce am simtit ca aroma scortisoarei se impregnase in amestecul meu.

        Preparasem dinainte hartia de „feuilletage” iar de data aceasta am dcis sa risc si sa nu mai adaug galbenus de ou – ma gandeam ca va ingalbeni ciocolata ( cam ciudat nu?)  .  Mi-am amintit ca aveam ceva samburi de migdale  crude asa ca m-am dus la dulapul in care stiam ca-i lasasem si i-am luat. I-am zdrobit partial cu manerul unui cutit si i-am asezat pe hartia de „feuilletage”. Am turnat amestecul de ciocolata si scortisoara  dupa care l-am lasat sa se raceasca.

almonds

Migdalele crude

         Am asteptat……s-a racit …. am gustat….. era dulce , as fi vrut-o mai putin dulce ( dar asta era materia prima)  pentru ca nu-i pusesem zahar; mi-a placut faptul ca gustul scortisoarei era la fel de pregnant ca si mirosul ei si pe deasupra… avea o finete aparte; iar migdalele….mmmm…..aici am avut o surpriza foarte placuta …..migdalele erau crocante si atenuau dulceata din ciocolata alba – super :)))

   S-a dus si stresul s-a dus si amarul …. sunt Radu, doar Radu….si ….iubesc ciocolata….