Pimp my Chocolate #3- „ciocolata + cafea = love”

by

      Am avut o saptamana interminabila !!!

Totusi aceasta a luat sfarsit astazi la ora 14.00 😀

 Happy days!!! Trebuie sa imi revin cumva , pentru ca abia ma chinui sa scriu corect la ora aceasta – uite ce pretext minunat pentru a mai incerca inca o fantezie culinara de a mea 😛 .

Fac o paranteza pentru a spune ca toata saptamana asta nebuna pe care am petrecut-o pe drumuri pentru a increca sa ma pun o piatra la temelia viitorului meu, m-a lasat vlaguit si cu o pofta nebuna de a ma rasfata si o nevoie acuta de a ma reface pentru zilele ce urmeaza sa vina peste mine.

Imi inchei paranteza si incep sa astern  pe masa cate ceva pentru a echivala cu fiecare stare a mea :

  • cafea -2 lingurite – pentru moleseala mea
cafea

vorbesc serios ! Cafea.

  • 4 cuburi de ciocolata alba – pentru ca viitorul meu pare intunecat acum
  • 2 cuburi de ciocolata cu lapte – pentru ca asa imi place mie
  • 1 lingura de unt de cocos – pentru ca imi e inca foarte dor de Thailanda
cocos

Ei spun ca este lapte dar, incercati sa-l tineti vreme de o luna in frigider si vedeti ce obtineti 🙂

Mi-am mai „facut” ceva mana pentru dat cu razatoarea ( oricum mai mult ca pentru completatul manual al facturilor) asa ca, nu am petrecut mai mult de 3 minutele pentru a marunti toata ciocolata . Apa pentru ” bain marie” era deja la fiert, hartia de „feuilletage” era deja pregatita.

Nu am sta mult pe ganduri si am adaugat cafeaua in bolul cu ciocolata rasa amestecandu-le ; am asteptat cam 2 minute ca bolul de „bain marie” sa-si exercite proprietatile magice asupra amestecului meu cu iz de descantec . Time’s up! Ciocolata se topeste iar eu o amestec cu telul pana cand obtin o licoare fiebinte si omogena cu miros intepator de cafea – parca am facut un espresso . Gust……Daaaaaaaaaaa!!!!! Are gust de „mocacinno” (tot ce-i cu „moca” inainte e bun…. cred/sper) cu accente de „ciocacinno”( capucinno cu ciocolata).

Imi amintesc de untul de cocos  -sper eu ca va da o anumita finete si o alta concentratie a viscozitatii ( e importanta in momentul racirii amestecului si solidificarii acestuia );  il adaug fara ezitare si amestec pana ce dispare in amestecul meu.

Toate piesele sunt in pozitia corecta asa ca imi mai ramane doar sa rastorn amestecul „fermecat” si sa-l pun la racit. Zis -si-facut!!! Trec 2 ore si imi inspectez „creatia” deja solidificata gustand-o ( cum altcumva) . Oh …… „My precious!!!!”

Mananc un baton de cafea dulce care pare sa fi fost dintotdeauna in aceas stare. „0 defecte” – definitia calitatii 🙂

Armonia asta este perfecta !!!

Ma duc sa o impartasesc si cu alti doritori de ceva bun pentru ca acum este oficial ” ciocolata + cafea = love !!!”

Aici Radu, doar Radu…..si…. „iubesc ciocolata!”

love

Love....Love....Love...

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Pimp my Chocolate #3- „ciocolata + cafea = love””

  1. alina Says:

    cioco + orice = LUV 😉

  2. alina Says:

    imaginea asta seamana cu o bucata de negresa calda 😛

  3. radudanes Says:

    da! am facut si din asta cu „Brumi” – are un gust de mori! Mananci ca prostul! 🙂

Lasă un răspuns

