Lumea….trasa in ciocolata, aproape toata :)

by
Dulce
Sugar
Maya si condimente

Spice

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
                                                                                                                         And……. : 
Ciocolata Neagra
Everything Dark ! (Poate fi „Everything Nice” daca tineti regim)
 
 

100 (2x 48 + 2 de fapt)  de moduri in care puteti experimenta si intelege ceva atat de bun….. cuvintele sunt de prisos…. azi muza mea imi spune sa tac, pentru ca am in fata mea o lume de gusturi trase in ciocolata. 🙂

Va las pe voi sa-mi spuneti….. si sa gustati!

Etichete: , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

