„Sweet harmony” – dulcea raza de soare

by

Iata-ma din nou in dimineata asta geroasa, trist si melancolic intr-o stare vecina cu plansul dar departe totusi de acesta,pentru ca nu apar nici lacrimi . Incerc totul ca sa depasesc starea, as manca totata ciocolata pe care o am ( si este foarte multa) dar sunt la regim iar voua nu v-ar mai ramane nimic…

Off Doamne !!!!! Ce forte ascunse si oculte m-au impins sa ma uit la „Cadillac Records”?

Si ce mana diavoleasca a imprimat pe saraca mea scoarta cerebrala tocmai melodia care a omorat un om – „I’d rather go blind” interpretata de Beyonce Knowels (as Etta James).

Incerc sa ascult altceva, dar numai melodia asta imi rasuna in minte si imi sfasie suletul de parca mie mi s-ar intampla nenorocirea ……..  sunt norocos totusi ca am voie sa ma indulcesc cu miere si ciocolata sau ciocolata cu miere si lapte si polen …..ce amar sufletesc nu poate fi alinat cu atata dulceata, ce durere poate ramane nemangaiata de catifeaua voluptoasa al ciocolatei cu lapte?

Eu unul nu cunosc raspunsul acestor intrebari dar pot sa va spun ca imi revine buna dispozitie odata cu fiecare muscatura din superba tableta de ciocolata care imi reda armonia sufleteasca pierduta.

Dolfin - Sweet Harmony

Dolfin - Sweet Harmony

<<In clasicul “mariaj” a mierii cu ciocolata, aceasta ofera o nota de tandrete gustului rotund si fin al ciocolatei cu lapte. “ O mangaiere a zilelor albe de iarna, o dulce armonie !”>>

Etichete: , , , , , ,

Lasă un comentariu