Targul Domnesc si turnul de ciococlata

by

   Am tot trecut prin dreptul acestui magazin neindraznind macar sa  intru, si sa vad despre ce este vorba. MARE GRESEALA! Am pierdut mult!

  In primul rand am pierdut ca si consumator, apoi ca si furnizor de ciocolata de inalta gama.

Această prezentare necesită JavaScript.

 Am avut sansa de a fi contactat de catre conducerea acestui magazin si am stabilit o intevedere la sediul dansilor. Am aflat asa :

– sunt un magazin ce comercializeaza produse 100% naturale si BIO

– aici este locul unde oricine poate cumpara dulceturi, ciocolata de inalta gama naturala si BIO, dulceturi, mezeluri traditionale romanesti si frantuzesti ecologice, branzeturi frantuzesti extraordinare din punct de vedere calitate-pret-gust-cantitate (mai bune decat in orice magazin de retail ce se doreste „select”) vinuri selectate si multe altele

– acesta este locul unde in fiecare sfarsit de saptamana clientii se pot bucura de cate o degustare de vinuri, mezeluri traditionale romanesti , sau ciocolata.

Am aflat ulterior ca toate produsele de la Targul Domnesc sunt selectate cu grija de catre achizitori punandu-se accent pe provenienta materiilor prime folosite, pe modul de preparare, retete si bineinteles pe lipsa E-urilor, a pesticidelor sau a organismelor modificate genetic. TOTUL este controlat de la productie la ambalare si livrare.

Cum achizitorii sunt mari iubitori de ciocolata, am initiat un parteneriat cu dansii, am instalat un „Turn de ciocolata Dolfin ” si un raft de prezentare Tohi, si de acum inainte Targul Domnesc va fi unul dintre raspunsurile la urmatoarele intrebari : 

– unde gasesc ciocolata Dolfin?

– unde gasesc ciocolata Tohi?

– unde gasesc Fulgi de Ciocolata ?

– Unde gasesc ciocolata Fair trade?

De asemenea la Targul Domnesc veti gasi si alte marci de ciocolata precum : Bovetti, Blanxart (recomand), Zotter si  Rapunzel.

Astfel,  va recomand cu multa caldura sa treceti pe la Targul Domnesc care se afla in PIATA 1 Mai, langa French Bakery  si vis-a-vis de magazinul Mega Image ( fost La Fourmie ), unde veti putea cumpara ciocolata Dolfin si TOHI din Turnul de Ciocolata!

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

