15.04.2011 Degustam ciocolata la Tragul Domnesc!

by
Turnul de ciocolata Dolfin de la Targul Domnesc

Turnul de ciocolata Dolfin de la Targul Domnesc

Va invitam sa veniti cu-mic-cu-mare Vineri 15.04.2011 intre orele 17.00 si 19.00 sa degustati alaturi de noi ciocolata Dolfin si Tohi, in superbul magazin „Targul Domnesc”(http://www.targuldomnesc.ro/contact.php), din Strada Ion Mincu Nr.5, Sector 1, Bucuresti ( langa French Bakery si vis-a-vis de magazinul Mega Image).

P.S : Va pregatim si ciocolata calda din deliciosii nostri fulgi de ciocolata. Aduceti-va micutii!

Etichete: , , , , ,

8 răspunsuri to “15.04.2011 Degustam ciocolata la Tragul Domnesc!”

  1. Ana Says:

    Revin cu cateva intrebari:
    – ce e a doua cutie de pe raftul de sus, incepand din dreapta?
    – ce sortimente de Blanxart se gasesc la Targul Domnesc? in iarna parca vazusem la Diverta o ciocolata Blanxart cu mar si miere; cand am trecut iar pe acolo acum cateva saptamani (special pentru aia, dar am ajuns sa mi-o iau pe cea alba cu lamaie) n-am mai vazut-o – chiar am inceput sa ma intreb daca nu cumva am visat-o pana cand am vazut-o pe blanxart.com; numai ca acolo pe site am mai vazut destule chestii pe care nu le vazusem in magazin si care pareau foarte tentante (in special bomboanele cu umpluturi alcoolice si fructate);
    – vreo idee unde as putea sa gasesc ciocolata Goldkenn in Bucuresti? am inteles ca au fost la un targ la romexpo in urma cu cativa ani, dar mai mult nu am putut sa aflu; gama cu lichior arata demential, mai ales trufele…

    • radudanes Says:

      Irata-ma pentru raspunsul tardiv uite acum am prins de veste ca mi-ai scris :
      1) acolo ai colectia de patratele Dolfin pentru Paste.
      2) La Targul Domnesc vei gasi majoritatea tabletelor Blanxart si mai ales pe cele de ciocolata Alba.
      3) Incearca Agip acolo au multe cioco cu Lichior .

      Sa ai o zi cat mai racoroasa.

  2. Andrei Says:

    @Ana: Goldkenn prin Bucuresti nu se gasesc, cel putin nu la momentul asta. Si eu caut acelasi lucru. 🙂
    Mai demult au fost, dar nu se mai gasesc de vreun an.

    Si referitor la gama „Truffle bar”, mie nu mi se par cine stie ce, comparativ cu bar-ul simplu cu lichior. Am facut odata comparatie, intre cele doua modele cu REMY MARTIN, si cel simplu mi s-a parut mai bun, avand in vedere ca are lichior lichid in mijloc si nu crema cum are celalalt.

  3. Ana Says:

    @Andrei: Eu nu le-am incercat, din poze ma atrag mai mult cele cu crema pentru ca la celelalte lichiorul lichid pare ca ar fi intr-o capsula de zahar… si asta e o chestie care mie personal nu imi prea place. Daca se poate, prefer mereu cremele (de exemplu ceva in genul trufelor Lauenstein cu Kir Royal/ Marc de Champagne/ Pina Colada pe care le-am incercat saptamana trecuta) sau lichiorul lichid direct in ciocolata, fara capsula de zahar (tin minte ca am incercat chestii de genul asta de la Abtey si Anthon Berg).

  4. Andrei Says:

    Exact, exact… In capsula de zahar e lichiorul din umplutura.
    In alta ordine de idei, de la Goldkenn e foarte bun si Goldbar-ul cu lapte, pe care il savurez zilele astea.
    Mie imi plac si Mozartkugeln, de la Mirabell. Acestea, din fericire, se gasesc si prin Bucuresti.

  5. Andrei Says:

    De ce nu se aproba comentariul postat de cateva zile?

  6. george Says:

    Salut.imi puteti spune si mie unde se gaseste ciocolata Delfi in constanta.am citit aici pe blog ca la carturesti in city park mall ar fi dar din cate stiu eu aia e librarie

    • radudanes Says:

      Salutare, ciocolata Dolfin, se poate găsi si in librariile Carturesti si Diverta, dar si in anumite magazine din rețeaua Mega Image si este foarte posibil sa găsești si in magazinul din Constanta

Lasă un răspuns

